Wednesday, December 2, 2009

sei pip!

sånn då va d eg ville sei blitt sagt - sei pip!
D e utrolig nok e ein del så lese denne bloggen (eg finne d kje bare på, d e sant!!!). Har fått muntlige kommentarer, någen mail, og eg ser d på "treff-tellaren". Jupp! Men poenge e kje å fortella kor mange treff osv eg har, poenge mitt e at DU e elendig på å sei fra at du eksistere. Budskapet mitt e at hvis du i d heila tatt har lest dette så skriv PIP! (eller någe aent...) i kommentarfeltet. D e så sørgeligt at d står tomt, når d faktisk e folk.
Eg trodde nemlig lenge at eg kun blogga for meg sjøl, og la ud ein masse intim informasjon. Så vise d seg at halve verden sitte her å lese (heilt sant!).. flaut!

Siden alle sikkert bryr seg enormt masse om ka eg har gjort i d sista, så ska eg heller dela d me deg:

Eg hatt eksamen i datateknikk. Det gjekk.
eg har drokke kaffi
Eg har blitt påkjørt av ein syklist. Det va mindre smertefult enn å bli påkjørt av bil (men ein smule merr irriterende når syklistenbestemte at d va min feil) Men det gjor ikkje så masse, eg har nemlig ikkje hatt kule sår på ein stonn.


Eg har lest ud ei bok (på 438, 5 sider!)
Eg har trent styrke.
Eg har lært meg ett nytt ord: baccalaureate
Eg har trent krønsj (syns eg klarte alle bevegelsene kjempe bra, heilt t eg så i speile.. Slagene mine likna merr på ku.melking, enn bokseslag, hurra for meg)



Eg har kjøpt manneblad (treningsmagasin for damer består av beskrivelser om kossen ein unngår stor muskler. Eg e allerede ein enorme muskelbunt, og kjøpe derfor like så godt blad for skikkelige hardingar.)
Eg har drokke kaffi.
Eg har gjort ein stor mengde med fysikkoppgaver.
Eg har drokke kaffi me kakopulver
Eg har fått t ca 2 % av di.
Eg har gjort feil på ca 98% av di (men d e jo feil ein læra av, så dette bler bra)
Eg har hatt spinningtimer
Eg har drokke kaffi me honning i 
Eg har tenkt på biodisel
og på  Jens
og Obama
Eg har spist torsk med ketchup på.
Eg har lest ukeblad (lete egentlig bare itte feil. Eg syns feil i blader og aviser e veldig positivt. Det får meg t å føla meg smartere enn den idioten som skreiv d. Blade kan ikkje liggast vekk før d e fonne minst ein feil. Om eg kje finne gramatiske feil, så e d bare å begynna googlingå itte informasjons-sjekk. Når feilen e fonne, e leseøktå øve.. lese du og sånn?)




(hehe...!)

 eg har drokke kaffi me kanel i 
D har blitt advent (og i år har eg plutseligt fått pakkekalender!


Eg har irritert meg øve at værmeldingen e feil
Dessuten e d og feil tidspunkt for soloppgang - og nedgang. (I går sko solå gå ner klokkå 15:46, men når eg kom ud, klokkå 15:45, for å se solnedgangen va d allerede kullsvart!)
Eg har blitt vettskremt og vanvittig irritert på mor sin Nabaztag (eg komme å hente kaffi, og han seie "No,no,no there are still two hours untill lunch time, at the very least!" Jaja.. fint d, men eg ska ha kaffi NÅ)


Eg har drokke kaffi

I mårå e d eksamen - einaste ambisjonen min e å stå, men eg syns d ser mørkt ud. (Ein fart på 0,0842 m/s på for bil som skal forflytta seg øve ett hopp på 4,5 meter va vist ikke HEIL rett..De e så sykt pirkete disse fysikkerne).
Eg ska drikka kaffi.

2 comments:

Rigmor said...

Du må ha masse lykke til på eksamen i morgen, Marte!

R&N i Oslo!

Anonymous said...

PIP:)

Terje!