Friday, October 30, 2009

moteriktig markering

hipp hurra for 30. oktober!

koffor e dette ein dag verdt å markera?? D e jaffal ingen grunn til ikke å markera an! koffår? jo fordi ein mengde viktige hendelser skjede denne dagen:

-  Norge sin fuste Kino åbne dørene (1904)
- Soviet Unionen bestemte at dette va ein bra dag for å testa atombombå si, på 50 megatonn
- Jim Morrison (the doors for di som ikkje viste d...jøsses) blei dømt t seks-måneders fengsel, og $500 i bot   for å ha vist seg naken i Miami. 
- Paul Weller bekrefte at The Jam e ferdige.
- Kurt Cobain ødelegge sin fuste guitar (1988)

dessuten blei ein liten håndfull meget viktige folk født denne dagen. Du burde absolutt veda kem dei e, men sånn i tilfelle du e litt små-dum har eg skreve ein kort (men presis) beskrivelse av ka di e kjente for.

Christoffer Columbus - kjendiss speider
John Adams - USA's nestfuste president
Diego Armando Maradona - tryllekunster
Grace Slick - jefferson flyet
Gavin Rossdale - flott mann (grei stemme)
Marte Haga  -har overlevd i 21 år.

Gave har eg og fått. Fekk b.l.a nattøy av lillesøs. Siden eg ikkje like heilt nye klær (de e så harde!), så går eg di alltid godt inn. Derfor fant eg ud at d va best å gå med nattøyet på skolen, sånn at d va klart t eg sko sova. Litt kaldt med bare nattøy, så eg fant fram mitt finaste ullundertøy, med rosa blonder og alt. Bare for å understreka at dette e ein høyst spesiell dag. Alle andre va for sjalu t å ta bilde av meg, så ja, eg måtte fiksa dette heilt sjøl.





Ulempen va bare d at skjorta ikkje va heilt lange nok i ermene, så blondene stakk ud. Dette blei litt drøyt. I frykt for å verr for sexy, måtte eg bare skyndta meg heim igjen.Vil jo kje ble overfalt heller.

Obs.. advare: HEEEEETE BILDER: DU MÅ (eller bør) være OVER 18 år for å lese videre:

scroll

scroll

scroll

scroll

scroll

troll

scroll

scroll



 På vei heim kom eg forresten øve dette skiltet. Di hadde stengt. Eg skjønne ingenting lengre.


No comments: