Friday, July 31, 2009

snå-sa-snømannen

På TV2 i kveld hørte eg at snåsamannen blei nevnt. Då skvatt eg sånn at eg kom heilt ud av tetris-spelet som eg va dypt engasjert i. Snåsamannen. Han va blitt filma og, på display for heile Norge. Eg innså då at eg må ha misforstått denne "snåsamannen".
Eg fekk litt dejavu fra ansjos-diskusjonen mellom meg og mor. Hu sa t meg at hu sko ha ansjos og egg t frokost, og eg spydde nesten litt. Eg va bombesikker på at ansjos va ein frokt, og ikkje ein fisk sånn så mor påsto.
Sånn e d me denne snåsamannen og. Han framsto kjedelig menneskelig. Han e vist ikkje ein avskyelig snømann, sånn så eg alltid har trodd. Eg e dypt skuffa.
dette e snåsamannen


Men eg e kje den einaste så har misforstått. Når eg søkte på snåsamannen på google oppdaga eg ein stakkars tosk så trodde at snåsamannen va ein julenisse:

Eg tror enda han egentlig e ein avskyelig snømann. Eg ska selvfølgelig gi bevis i form av bilde, som alltid. Men med tanke på at dette e internett og alle kan havne på denne siden legge eg ikkje ud bilde ein avskyelig snømann. Eg vil ikkje verr ansvarlig for traumatisk og psykisk skade av barnet ditt. Derfor har eg heller funnet bildet av snåsa-snømannen.
det va det eg sa. Snåsamannen e egentlig ein snømann.

No comments: