Sunday, April 26, 2009

harry potter panne - legg

jess, du leste rett. Leggen min ser nå ud som pannen t Harry Potter.
før tur


etter tur

Hvis du syns dette e kult, så kan du få oppskriften av meg.

I) Bruk sykkelen enormt masse
II) Glem å smøre vaieren (t giren)me olja
III) Bruk sykkelen enda mer, og gir flittig

innen någen måneder med dette vil giren mye mulig begynne å "hakka" hos deg og. Ikkje alle girene fungere, kjettingå lage berg-og dalbane lydar, og pedalene begynne å glippa når det bler tongt å trø. videre oppskrift:
IV) når du har giren i ett gir som ikkje fungere, sette du utfor i stor fart og i utfordrende terreng.
V) etter en nedover bakke, kommer alltid en oppoverbakke
VI) du har nå glemt at giren ikkje fungere og trør i vei. Peladene glippe, og du må klikke deg ut av den eine pedalen for å sette ein fot i bakken.
VII) for å holla balansen, legge du litt vekt på foten som ennå henge fast i pedalen.

(d så skjer då e at sykkelen trille farm, og tannhjulå slår inn på baksiden av leggen t foten som e i bakken)

og damdida - harry potter-panne-arr!

fred ut!

3 comments:

Anonymous said...

Du må passa på sykkelen din. Gje an pleie/olja så varan lengre;) Behandlan som ein mann, hehe...

Terje!

Marte! said...

vare mennene mine lengre og viss eg pleie og olje di?? kansje der eg har gått feil..;)

Anonymous said...

Hehe...
Sykkelen min e uansett nerstøva
der an står regne eg med. Trenge nok pleie den og når eg får fingen ut å dra an fram. blir jo fine dagar framøve, men e jo den hesikkens armen så ikkje blir frisk. Sperre litt for treningå:( Huff...

Terje!