Sunday, April 12, 2009

en illustrert stikkords-beskrivelse av ferien i Lagos

D har våre stille på bloggen ein stonn nå. Ingen nyheter, ingen sladder, ikkje någe shampoo/balsam-teori og ingen løgne regningar. Eg har våre på ferie i Nigeria. Ferie og Nigeria e kanskje ikkje ei to orå som oftast skrives samen, men for meg har dette våre tilfelle heile to gonge. Eg sga kje skriva så masse om ferien, for eg vett kor kjedeligt d t tider kan ble å hørra kver minste detalj av andre sine ferier. Me tar d derfor veldig enkelt og kjapt – stikkord og bildeformat

annkomst nigeria: hentes av sjofør, og kjører mot Ikoyi og Banana Island



Utsikt fra verandaen (som neppe e 100% trygg!)


volleyball på stranden (bilde komme)

skulle bli brun – ble veldig rød


marte traff to franskmenn i speedo (nei, tok kje bilde men ca sånn:)


tok bilde av ein tilfeldig mann som ropte hey! Hey! Madam! Snap me, snap me! Snaaaapp Meee!


tok bilde med politimennene i bilen (di hadde maskingevær, kom meg fort ud igjen)


bestilte jalla bukser i jalla stoff hos ein skredder som så meget skuffet ut over oppgaven


toppa d heila av me å i tilleg bestille sykkeljakke – tror hu fekk sjokk (bilde komme)

klarte d ingen har klart før meg – dette UT AV bessenget på standen (og eg va den einaste så ikkje hadde rørt alkohol)

D blei snakk om giftemål igjen (hva er det i den posen, er det mel? Er det noe annet? følg med videre)


der ingen skulle tru at nokon ville bu - men dei fleste har desverre ikkje noko anna val(vurder dette før dokk klage øve whatever (hva-alltid) neste gong..)


eg så eksotiske dyr (merr om d i neste innlegg, komme film! =))
Kjeit (eg meine fast og bestemt at dette e ein miks av ku og gjeit)


monkies


og firfisler

No comments: