Wednesday, June 24, 2009

sår oppdatering

Eg innser at sist innlegg ble litt vel useriøst, dystert, skummelt og deprimerende. Eg går derfor t bake t å skriva om alvorlige ting, og får å letta på stemningen bler dagens tema: sår! Sår som tema, e jo alltid ein slager.
Eg har fått et par spørsmål om koss d går me harry potter-panne-såret mitt. Tenkte derfor at d va på tide å oppdatera dokk om sårå mine.

Harry Potter-panne-leggen før:

Harry Potter-panne-leggen nå:

Som du ser - d har grodd, men vise ganske bra t å verr fra April! Fram t i dag så d veldig bra ud, men så dro eg på trening. Siden eg nekte å gje meg på dei partiene eg slide me, oppto d litt nye skraper i dag, men ikkje noko blod.

Dagens bein status:


Fant desverre ingen sammenlikningsfigurer t disse kjedelige skrapene, så om du ser ein elefant eller trollmann blandt blåmerkene får du sei fra sånn at disse sårene og kan få navn.

Ein får forresten veldig kult skille av å trilla ront i solå ikledd sykkeldrakt. Bla ein kvide stripe i pannen itte hjelm, kvide ringa onna auene, for di så e kule nok t å ha sykklbriller, og ikkje minst itte sykkelhanskene.


og siden eg va så gått i gang med bilder ska eg gje deg tidenes foto-tips. Korleis tek ein bilete av seg sjølv når ein ikkje får selvutløsaren til å fungera?? Soleis:

om du i tillegg er veldig overfladisk, og vil framstå best mulig sjølv som skugge bør du planlegge fotosessionen til den tiden på dagen der skuggen ser best ut. Ved å tilpasse det etter sola slepp du å photoshoppe deg til den figuren du vil ha,

No comments: