Wednesday, December 17, 2008

fiskeri og frieri


Det e ein stund siden eg kom hjem fra Nigeria, men eg har kje somla meg t aa skriva saa moye om turen enda.

Statoil har ei strandhytta paa ein strand ca ein time fra Banan Island, med baat, og der pleie statoilfolk og familiane aa dra i helgane. Statoil-omraadet ligge rett ved ein landsby, og hovdingen der (Big John) e med paa vedlikehold av omraadet.
Eg fekk dratt ud dit tri gonge, og det va kanon kjekt. Laaaange sandstrand, sol, varme og bolger. og sterke strom. og sandkrabber. Strommen i havet e vanligvis saapass sterke at ein ikkje kan svomma, fordi det rett og slett e for farligt, saa det meste av badingaa paa stranden foregaar i bassenget.

Paa Torsdagen dro me ud dit uten statoilfolkaa. Mesteparten av dagen blei brukt t aa slappa av aa jorr minst muligt. Seinare paa dagen saa me flerne av de infodte der saa sprangront aa dro i et tau som jekk langt ud i havet. D e saann di fiske der. Drar ud me garn, aa drar det in igjen fra land. Eg ane kje heilt koss eg fekk ideen om at eg sgo hjelpa, men eg bestemte meg ihvertfall for det. Eg sprang bort t di aa va me aa dra i tauet. De fleste av di blei lit satt ud, for det va kanskje ikkje heilt "kvinnearbeid", men eg fekk lovt aa verr me saa d va litt stiligt. Mens me sto aa dro kom det ein heiil gjen t, med nok et garn, og han ein fyren ropte ud "Aj Want tu marri ju!" eg va sikker paa at d va ein spok saa eg lo litt av det, aa fortsatte aa dra garn. itte ein ganske lange tid, og ganske manger meter bort over stranden fekk me endeligt opp garnet, og det va ein ganske saa fine fangst. Eg hjalp t aa plokka opp fisk, aa saa dro eg tbage t strandhyttaa vaar for aa pakka tingene vaare samen.

Frieren min hadde snakt me mor mi i mens. "Your daughetr is strong, I want to marry her. But she just laugh at me!" Mor provde aa forklara det at i Norge fekk ein velga sjol kem ein ville gifta seg med, og om ein i det heila tatt ville gifta seg. Stakkaraen blei vel ganske satt ud, men sa det at om me ombestemte oss saa maatte me sei fra saann at an fekk spart opp litt ekstra penger. Han maatte fint finnna seg i aa dra hjem hilt aleina t di to andre kaanene sine.

om eg aldri finne meg ein mann saa faar eg vel vurdera sporsmaalet. Virke jo herligt aa bo paa ein strand, og leva i naturen. Sikkert super kjekt aa dela mann me to andre damer og. Heilt fest.

No comments: