Monday, March 22, 2010

kløft e tøft!!

ADVARSEL - bilder med eksponering av hud kan forekomme opptil 3 ganger før du rekker å lese dette. Om du er fin på det - beklager. Hvis ikke - Enjoy!

Av å t når eg e litt trist, så tenke eg på kor mye bedre ting kunne vært. Og då e d alltid ein ting eg har lyst på. Ikkje sjokolade, is eller deppemusikk, men ein sånn-ein:
 Eg har litt lyst på kløft:

Nei, ikkje store, falske pupper, men kløft!
Den einaste antydningen t kløft eg har e denne:

 og den e litt feil plassert. Hjelpe ikkje gå med utringa genser når eg har magekløft. Kanskje eg bør klippa hull i gensrene mine, d kan jo og bli ein mote for oss små-puppa. "Ser du på mage-kløfta mi?! Herregud så frekt..". EG angre litt på at eg ikkje søkte meg inn på bjuti-skul.
Eg har forresten enda ein kløft:
 Neida.. det e kje meg! (eg tar av meg boksa hvis eg får lyst t å hella vann øve meg)

Store pupper har faktisk mange fordeler det. Ikkje bare klesmessig, horemessigt, skjekkemessig, hooters-jobbsøkemessig osv, men sånn reint praktisk e pupp bra. Ta benkpress f.eks. Eg tippe det at om eg hadde hatt større pupper hadde eg tatt dobblet så masse i benk. Arbeidsveien hadde blitt MYE kortere. Eg prøvde ein gang med pushup-bh fylt med bomull, men eg fekk aldri testa ut benkpress. Guttane sikla øve meg med ein gong, og før eg kom fram t benkpress-staviet hadde eg fått meg fira nye kjærestar.. Heilt sikkert fordi de så kor stort potensiale eg hadde i benk. Hadde eg hatt store pupper hadde eg sloppe å trena og, eg bler jo bedt ut på date før eg rekke løfte någe så helst. Då spare eg utgiftene fra treningssenter medlemskap, og vips e silikon-utgiften dekka igjen.

Silikon-ideen har alltid vært som ett sikkerhetsnett for meg. Om alt aent går i dass, så har eg den eine nødløsningen. Om eg stryke alle eksamer, bler kasta ud av leilgheten (eller brenne an ner?!),  bler fra robba alle eiendeler, og alle kjære og bekjente dør.. Ja ka jørr eg då? Jo, då kan eg bare ta silikon. Ein veldig betryggende tanke - det finns alltid EN løsning. Og det e ikkje alkohol og rus som ungdommane lika, nei, det e plastikk opperasjon.

 Men her om dagen gjekk heile back-up planen i tusen knas. Eg så nemlig på kjendis-71 grader nord, og der lærte eg at silikonpupper e farlig. Lillian har nemlig silikonpupper, og hu døde nesten av silikonforgiftning når hu slo puppen. Bare nesten altså, det gjekk nemlig ikkje hull. Men tenk kor ille å dø av silikonforgiftning under et sykkelritt.

Så eg har lagt fra meg silikon-back-up-planen, og leve nå i full angst for ka eg kan finna på når alt går t helvete. Eg fant ut at eg heller sko fiksa meg kløft på egenhånd. Derfor ska eg KUN trena puppe-øvelser. Benkpress, flies, pushups osv.. Punktbygging hette d. Punktslanking e fysisk umulig har eg hørt, men punktbygging - det funke!

Puppe-byggingsplanen står desverre litt på hold for tiden (hvis ikkje sko du selvfølgelig ha fått sett bilder av framgangen). Eg e nemlig ikkje frisk. Men ikkje verr redd, eg e nemlig ikkje syk heller. Eg e bare sinnsykt trøtt, svimmel, konstant forkjøla og nå: vondt i brystet. Legen sa at lungene hørtes bra ud, men at eg har ein bilyd på hjertet. Javell, so what.. eg kom fordi eg har vondt i BRYSTET. Ikkje lungene, ikkje hjertet, BRYSTET! Men neida.. bare fordi det lille hjertet bråke litt fekk det all oppmerksomheten. Så ett par EKG'er, røngten (koss i hulseste staves det?!), og piller seinere sitte eg her igjen med brystsmerter og feber. I dag fekk eg nye tabletter. Blandt de vanlige bivirkningene står: kvalme, oppkast, redusert appetitt, utslett, svimmelhet, hodepine, leverbetennelse med eller uten gullsot, magesår, elveblest. Juhu.. Så om det vise seg at eg e frisk, så bler eg jaffal dårlige nå.  Tenk om det einaste som faktisk e gale me meg e puppe-overbelastning...! elendige helsenorge

eg la forresten nylig merke t at brystsmerter og e ein bivirkning av denne medisinen min.. fantastisk når d e brystsmerter som va utgangspunktet... Som om å kjøpe halslinser det står "NB! kan føre til hoste" på

No comments: